23.06.2026

Næsten 30 klubber er allerede med i Triatlon's Uge – skal jeres klub også være med?

Planlægningen af årets Triatlon's Uge er godt i gang, og allerede nu har knap 30 klubber meldt sig klar til at deltage.

Triatlon's Uge er Triatlon Danmarks landsdækkende medlemsrekrutteringsindsats, der skal hjælpe klubberne med at skabe lokal synlighed, tiltrække nye medlemmer og sætte fokus på triatlon som sport og fællesskab.

I uge 39 åbner klubber over hele landet dørene for nysgerrige og potentielle nye medlemmer gennem en infoaften, hvor deltagerne kan høre om klubben, træningen, fællesskabet og mulighederne inden for triatlon. Mange klubber vælger efterfølgende at tilbyde et introforløb, så interesserede kan prøve kræfter med sporten og klubmiljøet over en kortere eller længere periode.

Har jeres klub endnu ikke tilmeldt sig, er det stadig muligt at komme med.

Kontakt udviklingskonsulent Sofie Dideriksen senest den 3. juli, hvis I ønsker at deltage eller høre mere om, hvad det indebærer at være med.

Efter den 3. juli kan I kontakte Nathalie Belmark på nabe@dif.dk (og gerne sætte Sofie på cc). Nathalie hjælper klubberne med opsætning og promovering af infoaftener og eventuelle introforløb via Facebook.

Vi håber, at endnu flere klubber vil være med til at gøre uge 39 til en stærk uge for dansk triatlon.


Kontaktoplysninger

Udviklingskonsulent Sofie Dideriksen

Telefon: 53 81 46 81

Mail: sofie.dideriksen@triatlon.dk

Skriv mail her