Triatlon Danmarks ordinære generalforsamling 2020

aug 13, 2020

Indkaldelse til Triatlon Danmarks ordinære generalforsamling 2020

Efter en turbulent start på året ser vi os nu i stand til at kunne afvikle Triatlon Danmarks ordinære generalforsamling på forsvarlig vis.

Forsamlingen afholdes i Odense den 19. september kl. 10.00

Via nedenstående link finder I indkaldelse, program og link til årsrapporten 2019.

Triatlon i verdensklasse i vente i weekenden

Uanset om man er mest interesseret langdistance, sprint, Mixed Relay eller duatlon, så kan man få stillet sin appetit for triatlon i verdensklasse i weekenden. Der er dansk deltagelse i både IRONMAN 70:3 World Championships, IRONMAN Austria-Kärnten, Hamburg Wasser 2021 World Championships Series og 2021 World Triathlon Powerman Long Distance Duathlon Championships Zofingen. læs mere….

Mere guld og flere VM-titler til dansk triatlon i Almere

Det var ikke kun eliten, der søndag var i aktion til 2021 World Championships Long Distance Almere-Amsterdam. Flere danske Age Group-atleter var i aktion på langdistance eller Aquabike – og begge steder var der danskere, som markerede sig rigtigt flot og kom hjem med VM-medaljer. læs mere….

HØGENHAUG VINDER I ALMERE OG ER NY VERDENSMESTER!

Kristian Høgenhaug vinder 2021 World Championships Long Distance Almere-Amsterdam og kan dermed kalde sig verdensmester på langdistancetriatlon. Michelle Vesterbye slutter flot som 3’er i kvindernes race.