Ordinær generalforsamling 2018

jan 22, 2018

Ordinær generalforsamling 2018

Dansk Triatlon Forbunds ordinære generalforsamling 2018 afholdes lørdag den 24. marts i Odense.

Agenda og indhold for dagen sendes ud til klubberne senest 1 måned før generalforsamlingen jf. vedtægterne som kan ses her.

Sidste frist for indsendelse af forslag, herunder forslag til lovændringer, der ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling skal være forbundet i hænde senest den 10. februar 2018 på mail til post@triatlon.dk

Senest 16. marts udsender vi årsrapport samt eventuelt indkomne forslag.

På generalforsamlingen uddeler vi traditionen tro årets priser. Har din klub årets Age Grouper eller Årets idrætsleder så husk at indstille dem. Se mere her.

Alberte Kjær Pedersen vinder World Cup i Mexico

Den danske triatlet Alberte Kjær Pedersen har vist forrygende form de seneste uger med flere flotte resultater på World Cuppen, og i dag stemplede hun så helt ind i verdenseliten med en suveræn flot sejr ved World Cuppen i Huatulco i Mexico.

Opfølgning på weekendens internationale konkurrencer

Den netop overståede weekend bød (endelig) på en hel masse international aktivitet. Der var både Europe Cup for Juniorer og Eliten i Olsztyn, Polen, WTS i Arzachena, Italien, Challenge St. Pölten, Østrig og det første langdistancestævne i Europa siden foråret 2020 – og alle stederne var der danskere til start. læs mere …

Doping i breddeidrætten? Deltag i spørgeundersøgelse

Mens der de seneste 20 år er blevet undersøgt en masse om doping i elitesporten, er der stadig mange ubesvarede spørgsmål om doping i breddeidrætten. Derfor sættes der nu fokus på området gennem en undersøgelse, der er den hidtil største af sin slags – og jeres foreninger kan hjælpe med at gøre os alle klogere.