Triatlon Danmarks generalforsamling 2019

mar 22, 2019

Dansk Triatlon Forbunds generalforsamling afholdes den 30. marts 2019 i Brøndby.

Generalforsamlingen afvikles i Idrættens Hus i Brøndby – dagens program starter kl 10.00 og selve generalforsamlingen kl. 13.00

Du kan se inkaldelsen inkl. de opstillede kandidater HER

Du kan læse formandens beretning HER

Se Årsrapporten HER

Se revisionsprotokollat HER

Se forslag til lovændringer HER

Fantastisk weekend for dansk triatlon

Igen i denne weekend viste de danske elitetriatleter, at de er med helt fremme i verdenseliten både på langdistance og på Sprint og i Mixed Relay. Det blev således til flere podieplaceringer…

Triatlon i verdensklasse i vente i weekenden

Uanset om man er mest interesseret langdistance, sprint, Mixed Relay eller duatlon, så kan man få stillet sin appetit for triatlon i verdensklasse i weekenden. Der er dansk deltagelse i både IRONMAN 70:3 World Championships, IRONMAN Austria-Kärnten, Hamburg Wasser 2021 World Championships Series og 2021 World Triathlon Powerman Long Distance Duathlon Championships Zofingen. læs mere….

Mere guld og flere VM-titler til dansk triatlon i Almere

Det var ikke kun eliten, der søndag var i aktion til 2021 World Championships Long Distance Almere-Amsterdam. Flere danske Age Group-atleter var i aktion på langdistance eller Aquabike – og begge steder var der danskere, som markerede sig rigtigt flot og kom hjem med VM-medaljer. læs mere….

HØGENHAUG VINDER I ALMERE OG ER NY VERDENSMESTER!

Kristian Høgenhaug vinder 2021 World Championships Long Distance Almere-Amsterdam og kan dermed kalde sig verdensmester på langdistancetriatlon. Michelle Vesterbye slutter flot som 3’er i kvindernes race.